2013. augusztus 18., vasárnap

III. 10*

Hy Sweets!

Meg is hoztam a részt, ami 18+-os tartalommal van tele, de remélem ez még mindig nem tántorít el Titeket az olvasástól. Köszönöm a kommenteket, ide is írjatok sok véleményt!! Azt hiszem ez életem leghosszabb része, 'csak' 5 napon keresztül írtam. Ugye megértek? Nagyon reménykedem benne. Azt azért meg kell említenem, hogy már csak 10 rész van a blogból! :'(
Elég rossz ezt leírni, de egyszer mindennek vége van. Élvezzétek ki a nyarat, mert már sajnos nem sok maradt belőle... :(
Kiss:Becca
xx

vogue | via TumblrAz erkélyhez léptem, és ridegen figyeltem a tájat, amíg meg nem éreztem két meleg kezet a csípőmön. Érintése váratlan volt, de kellemes érzést váltott ki belőlem. Ajkaim kemény vonallá préseltem, arcom vonásai viszont ellágyultak. Meleg lehelete a nyakamat csiklandozta, mire észrevétlenül elmosolyodtam.

- Baby, biztos minden rendben van? Furcsa vagy.

Nem tudtam, hogy mit válaszoljak, nem akartam hazudni, de a felesleges aggódást is el akartam kerülni. A legjobb módszernek a témaváltás tűnt.

- Mit szólnál, ha nekiállnék valami finom vacsorának? - kérdeztem negédesen.
- Becca, ne tereld a témát! Látom rajtad, hogy van valami baj. Böld már ki!

Megmerevedtem, amikor felemelte a hangját. Meztelen lábaim hirtelen nagyon érdekesek lettek számomra, lehajtott fejjel vártam valamiféle gesztusra tőle. Mintha hallotta volna a gondolataim, pillanatok alatt maga felé fordított, kezét állam alá helyezte, és lassan felemelte a fejem. Sötét tekintetét enyémbe fúrta, sok érzelmet tudtam kiolvasni a rám vetődő pillantásából. Félelem, aggódás, szerelem és vágy tüze égett gyönyörű mélybarna szemeiben. Testem felforrósodott, és tudtam, hogy nem leszek képes továbbra is ilyen rideg lenni, így hát engedtem. Vágytól fűtött testem, övéhez préseltem, és szoros ölelésben részesítettem. Fejem mellkasához nyomódott, miközben egy hangos, gondterhelt sóhaj hagyta el számat. Egy könnycsepp futott végig arcomon, majd az ő felsőtestén is.

Ijedten tolt el magától, tudtam, hogy utálja, ha sírok, de már nem bírtam magamban tartani az érzéseket. Túl sok volt számomra az eltelt 1 év, hiszen minden annyira gyorsan történt. Mint egy bomba, úgy robbant be az életembe, de nem bántam meg. Semmit sem bántam meg, ami vele kapcsolatos. Tiszta szívemből, és feltétel nélkül szeretem még mindig. Aztán a terhesség, a költözés, Trisha és... és Denny. Hihetetlen, hogy mennyi mindent éltünk át együtt, beleértve jót és rosszat is.

- Sajnálom, ha durva voltam. Ne haragudj, kérlek! - suttogta, miközben néhány kósza könnycseppet morzsolt el arcomon.

Elsasszéztunk az ágyig, majd végigdőltünk rajta. Én még mindig mellkasán pihentettem fejem, Zayn a hátamon írt le széles köröket kezével vagy ujjával. Még percekkel később is szipogtam, de már sokkal nyugodtabb voltam. Gondolataim újra a 'komoly dolgok' irányába terelődtek, féltem, hogy elveszítem. Rettegtem a csalódástól, attól, hogy elhagy, mert akkor én végleg összetörök. Szerettem volna megbeszélni vele a dolgokat, sajnos csak a felülésig tartott ki a bátorságom. Nem mertem a szemébe nézni, de végül összeszedtem minden erőm, és belevágtam.

i'm not.. | via Tumblr- Beszélni szerettél volna velem. De előtte szeretném, ha meghallgatnál. Szóval...remélem nem haragszol rám semmiért, mert én nem szeretném, ha feszültség lenne köztünk. Szeretlek Zayn, tiszta szívemből, és imádom a tudatot, hogy velem vagy. Hihetetlen, hogy mennyi mindenen mentünk keresztül több, mint egy év alatt. Van egy gyönyörű kislányunk, és én még mindig ugyanúgy szeretlek, mint mikor belevágtunk ebbe a kapcsolatba. Szerelmes vagyok beléd, Zayn. Lehet, hogy ez nem nagy szó manapság, sokan mondják ezt, de nagyon keveseknek adatik meg, hogy ilyen szenvedélyes szerelmük lehessen. Én legalábbis így gondolom. Itt van Trisha, aki hirtelen tűnt fel, de jóvátette a hibáját, és még ha nem is teljesen, de újra elnyerte a bizalmad. Aztán a Liverpool, ami rettentően sokat jelent Neked. Ennek én is nagyon örülök, mert tudom boldog vagy, ha focizhatsz. És persze voltak hibáink is.  Sok gondot okoztam már Neked,és itt volt legutóbb is ez a Dennys dolog,...ezért is megértem, ha nem akarsz velem lenni. Sajnálom, ha nagyon nagy hülyeségeket mondtam, de nem tudok jelenleg józanul gondolkodni, mert félek, hogy elveszítelek.

Zayn ijedten nézett a szemembe, döbbenet ült ki arcára. Én újra lehajtottam a fejem, és vártam a reakcióját a hosszú monológomra.

- Na jó Baby. Most teljesen össze vagyok kavarodva. Azt szögezzük le, hogy én egyáltalán nem akarlak elhagyni, sőt én az esküvőről szerettem volna veled beszélni. Az igaz, hogy sok minden történt, de mindent megoldottunk, igaz? Én is szeretlek, de ne beszélj, ilyen hülyeségeket. Még hogy elhagyni. Nem tudom honnan veszed ezt a baromságot. Te vagy a legjobb dolog az életemben, Hannah-n kívül. Imádlak Titeket, és még igazán boldogíthatnánk egymást egy ideig! Szóval...a fenébe is, inkább megcsókollak!

Fejem lepetten emeltem fel, szemeim elkerekedtek szavai hallatán. Időm sem volt felfogni mindent, mohón tapadt ajkaimra. Kezeimmel végigszántottam haján, - kicsit meghúzva néhány tincsét - mire felmordult. Újra elterültünk a paplanokon, Zayn végigsimított a combom hátsó részén, keze a nadrágom alá is beférkőzött. Sóhajtva hajoltam el ajkaitól, de homlokunk még mindig összeért.

- Most már minden oké?
- Azt hiszem, igen.
- Azért az a vacsora még áll?

Nevetve hajoltam nyakához, amit apró puszikkal hintettem be. Észrevehetően gyorsabban vette a levegőt, kezei az ingem alá tévedtek. Mutatóujjával a hasamat cirógatta, de keze nem állt meg itt. Ujjaival lejjebb merészkedett, kigombolta a farmerom, és könnyedén megszabadított tőle.

- Zayn, ha éhes vagy, akkor le kellene menned.
- Igen Baby, éhes vagyok. De nem ételre. - a fülembe harapott, majd folytatta - Hanem Rád. Iszonyatosan kívánlak.

Szavai hallatán összerándult az összes izmom az ágyékomnál, félelmetes, hogy pár szavával ennyire be tud indítani. A szívem egyre hevesebben dobogott, fejemben piszkos gondolatok keringtek.

- Becca... - lihegte - Szeretnék kipróbálni valamit.
- Csak csináld! - nyögtem.

Ujjamat beleakasztottam nadrágja szélébe, és gyorsan lerángattam róla, boxerével együtt. Kicsit elpirultam, mikor férfiassága a fenekemnek nyomódott. Ingemen elszakított jó pár gombot, mire leküzdötte rólam a vékony anyagot.

- Hé! Én szerettem ezt az inget! - rivalltam rá játékosan.
- Sajnálom Becc, de már nem bírok magammal! Egyébként is annyit kaphatsz, amennyit csak szeretnél.
- Érzem szívem! Hmm egy vásárlókörút jól hangzik. - kacsintottam.

Tekintetét végigvezette rajtam, már csak egy fehér csipkecsoda takarta testem. Hirtelen ledöntött magáról, egy apró sóhajt hallattam, amikor a puha takaróra érkeztem. Nagyot nyeltem, amikor a bugyimhoz ért. Lehunytam a szemem, amikor ujjai hozzá értek középpontomhoz. Gyorsan távolította el a fehérneműm alsó részét, villámcsapásként ért az érintése a csiklómon, szemeim kipattantak. Nyelvével legféltettebb pontomat ingerelte, én pedig rövid időn belül önkívületi állapotba kerültem. Zayn hajába markolva, élveztem az euforikus érzést, hátam ívbe feszült, elemelkedett a matractól.
- Édes Istenem.
- Csak Zayn. - vigyorgott önelégülten.

Szemforgatva csóváltam a fejem, megmozdulni még nem voltam képes. Nevetve nyomott egy puszit a homlokomra. Tudtam, hogy ott motoszkált a fejében a viszonzás gondolata, de én még nem éreztem teljesen késznek magam rá. Bár azt hiszem ez nem igaz. Féltem, hogy csalódást okoznék neki, hiszen én még soha nem csináltam ennyire...ennyire intimet. 
lovee | via TumblrHosszú ujjai a combom oldalát cirógatták, majd a hasamat. Libabőrös lettem pillanatok alatt, nagyot sóhajtottam, amikor elérte az utolsó testemet takaró ruhadarabhoz. A melltartó kapcsomat egy mozdulattal kipattintotta, szemei egyre sötétebbé váltak, amikor végignézett testemen. A meghitt pillanatokat néhány pittyegés zavarta meg, Zayn szitkozódva nyúlt az éjjeliszekrényen pihenő mobilhoz. 

- Anya, azt üzeni, hogy elvitte Hannah-t sétálni, vagyis mienk az egész ház.

Széles mosolyra húzta ajkait, miközben újra felkúszott hozzám. Ajkaink és testünk egymáshoz tapadt, gyorsan vettem a levegőt, amikor a nyakam kezdte harapdálni. Egy erős döfést éreztem, amikor ajkaink találkoztak, Zayn nem csökkentett a tempón, ami egyáltalán nem lepett meg. Hihetetlenül élveztem, a tempót. Csípője mozgása tökéletes volt számomra, felsikítottam, amikor egy - a szokásosnál is - érzékenyebb pontot érintett.

- Za-Zayn. Ez túl jó... - sikítottam, amikor folyamatosan azt a pontot érintette.
- Szóval ez? - egy erősebb löketet éreztem azon a ponton, mire remegni kezdtem az élvezettől. Képtelen voltam megszólalni - Azt hiszem megtaláltuk a G pontodat. 

Love sometimes fiery

Egy újabb nyögés hagyta el szánkat, amikor változtattunk az eddigi pozíciónkon. Testem hőmérséklete folyton nőtt, kiszáradt ajkaimat gyorsan nedvesítettem meg nyelvemmel. Izmaim megfeszültek ágyékomban, amikor hozzáért felforrósodott bőrömhöz, a bizsergető érzés elöntött. Fáradtan omlottam a matracra, nem gondoltam volna, hogy ennyire kimerülhetek. A szemeim még mindig csukva voltak, próbáltam helyre rázni gondolataimat, miközben Zayn édes ajkát éreztem meg sajátomon. Képtelen voltam bármiféle mozgásra, még mindig libabőrös voltam. Barátom csak elismerően hümmögött, amikor a hasamra fordultam. Szemeimmel az elhajított hajgumimat kerestem, szerencsére nem kellett sokat keresnem. A takarót magam köré tekertem, és kontyba rendeztem kusza hajzuhatagom.

- Gyönyörű vagy. Annyira...tökéletes. - hallottam a rekedtes hangot a hátam mögül, majd egész testét éreztem, amint hozzám bújt. Úgy éreztem most el tudnék aludni, de gondoltaim nem hagytak nyugtot nekem, szólásra nyitottam a számat.
- Bepótolhatnánk a fürdést. Ruhák és gátlások nélkül.

Elkerekedett szemekkel figyelte, amint kikászálódok az ágyból, és kihívó tekintettel nézek rá. Alsó ajkába harapott, Egy mindent tudó mosolyt villantott meg felém, majd kézen fogva indultunk el újra a zuhanykabinba.

(Ne felejtsetek el véleményt hagyni! Mindenkié fontos számomra!)

20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.. már alig vártam ezt a részt :) Ugyanúgy mint a kövit... csak így tovább... hozd gyorsan a kövit nagyon jóó :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. De jó,hogy a komoly dolgok nem azt jelentették,hogy Zayn el akarja hagyni..Hanem esküvű. Áá, az de király lesz!:D Nagyon várom a következő részt, siess!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :) Esküvő :P Bár lehet belerondít valaki a dolgokba :P Ki tudja...
      Köszönöm a komid :')

      Törlés
  3. Nagyon tetszik. Minél hamarabb kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ugyanolyan tökéletes,mint mindig!Tudom mennyit jelent egy-egy komment,de sose hagyd hagyd,hogy elrontsa a kedved,ha kevesebb jön!Attól még a rész ugyanolyan jó marad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy :3 Köszönöm szépen :)) A biztatás nagyon jól esik :')

      Törlés
  5. Nagyon nagyon szuper rész lett!*-* Alig várom a kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy elnyerte a tetszésed :* Igyekszem ;)

      Törlés
  6. Soooooooooooooooooooo Goooooooooooooood!
    Csak ennyit tudok mondani, különben mindig ismételném magam. De mi mást tehetnék, ha valami ennyire jó?! Hmm... Jó. :3 :P
    Szóval, kövit hamar, különben ... bajok lesznek, hölgyem.!. xd
    /hahaha és most jövök rá, hogy másik profillal vagyok bejelentkezve :PP ismerjfel. ♥/

    VálaszTörlés
  7. Imadtam, mint mindig. Remelem most mar lesz eskuvo es boldogok lesznek. Kivancsi vagyok, hogy mi van Lizyvel. Hozd gyorsan a kövit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) ki tudja? :O Nemsokára hallhatsz felőle ;) Igyekszem :)

      Törlés
  8. Szia nagyon jól írsz és a történet is szuper :-) gyorsan kövit! :-)

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszett ez a rész:) már alig várom a kövit:)

    VálaszTörlés