2013. május 20., hétfő

II. 13*

Körbenéztünk a termekben, még a mosdóban is kerestem Lizyt, de sehol. Csak egy fecnit találtunk, ami mindent megmagyaráz...

"Ne találkozz Zaynnel pár napig. Ha ezt betartod nem esik bántódása Liza-nak!

- Ez meg mi?- kérdezte Zayn a papírfecnire mutatva.
- Egy üzenet.- nyújtottam át a papírt.
- Már megint...- sóhajtott - Nekünk itt vége van a bálnak. Gyere!- húzott maga után az autójába.
- Most hova megyünk?
- Haza viszlek. Maradj nálad, zárj be mindent! Értetted?
- Nem Zayn! Lizy a legjobb barátnőm, meg kell találnom!
- Becca, ne legyél már ennyire makacs! Nem akarlak kitenni semmilyen veszélynek!- simított végig arcomon.
- Zayn. Liza az én barátom is, és tudom, hogy valamilyen szinten számít a segítségemre...
- Rendben, de mellettem maradsz végig! Sokan jönnek, de te nem engeded el a kezem. Értetted?
- Beszélj egy kicsit világosabban!- ráncoltam a homlokom.
- Jönnek a fiúk is.
- Rendben...- adtam be a derekam.
- Köszönöm baby.
- Hmm...újabb becenév? Tetszik!- kacsintottam.
- Örülök. Határozottan boldoggá teszel, hogy tetszik, de...most öltözz át.
- És mégis, mibe?- kérdeztem, miközben felhúztam a szemöldököm, ezzel egyértelmű jelét adva meglepődöttségemnek.
- Van az autómban egy pár cuccod.
- És azok mégis, hogy kerültek
hozzád?- húztam fel a szemöldököm újra. Esküszöm, ha így folytatja ráncos leszek...
- Hááát...mikor nálam voltál ott hagytál egy farmert, meg egy pólót. El akartam már Neked hozni, csak...szakítottunk.
- Értem, akkor gyorsan átveszem, aztán menjünk. Meg kell találnunk Lizyt mielőtt még valami baja esik.- tereltem egy kicsit a témát.
- Jack és Chris lenyomozzák Lizy telefonját, Louis és Harry Rachel lakását figyelik, mi pedig Dennyék régi titkos helyére megyünk. Mindvégig mellettem maradsz, érted?- kérdezte, miközben kinyitotta a nagy fekete járművet. Gyorsan bepattantam a hátsó ülésre, míg Zayn elővette a kis szatyrot, és a kezembe nyomta.
- Értettem, nem kell ennyire féltened. Már egy párszor megakartak ölni, de nem sikerült. itt vagyok, és élek meg virulok.- forgattam a szememet.
- Csak ne forgasd a szemed, mert befejezzük, amit múltkor elkezdtünk.- dorgált meg viccesen, mire én elpirultam.
- Segítesz?- kérdeztem, miután felfogtam most egyenesen hátamra hulló tincseimet.
- Persze.- mondta halkan, majd a cipzár lehúzásán ügyködött. Végigsimított szinte meztelen hátamon, amitől kirázott a hideg.
- Zayn...- suttogtam.
- Ne haragudj!- húzta el a kezét azonnal.
- Semmi baj.- fordultam felé.
- Ne tedd ezt velem...olyan csábító a tekinteted...- sóhajtott.
- Ohh...igen? Vigyázz, mert még egyszer felhasználom!- kacsintottam.
- Kihívás elfogadva!- kacsintott vissza, majd egy puszit nyomott a homlokomra.


***

Lizy, nincs sehol. A telefonját nem voltak képesek lenyomozni a fiúk, valamint Harry és Louis sem bukkant nyomra. Zaynnel egy igen érdekes helyre mentünk. Nem is érdekes, inkább ijesztő...

- Baby...te remegsz, jól vagy?- kérdezte idegesen Zayn.
- Jól vagyok, csak...kicsit fázom. Köszönöm a pulcsid.
- Megyünk.- jelentette ki pár perc elteltével.

Hirtelen az épület falának szorított. Egyszerűen nem tudtam mire vélni a helyzetet. Kezünk a fejem fölött összefonódott, és a nyakamra nyomott egy apró csókot. Zaynnek egyre több érdekes megnyilvánulása van...
Az eső szemerkélni kezdett, de ő nem zavartatta magát.

- Ismerős?- kérdezte a nyakamba suttogva.
- A helyzet? Vagy az, hogy egyre örültebb dolgokat csinálsz?- szólaltam meg vigyorogva, de válaszát már nem vártam meg. Ajkaink egy szenvedélyes csókban forrtak össze.
- De te így szeretsz, baby.
- Van benn némi igazság.
- Csak némi?- kérdezte a nyakamba suttogva. Meleg lehelete csikizett.
- Lehetséges.
- Vigyázz, mert még megbosszulom!
- Ne fenyegess!- nevettem fel, majd egy puszit nyomtam nyakára. Megremegett. Hmm, ki is fog itt megbosszulni bármit is?
- Menjünk!- suttogta, majd kézen fogott és az autóhoz vezetett.
- Zayn?
- Igen?
- Vezethetek?- kérdeztem félve.
- Igen.- mondta vigyorogva, majd a kezembe dobta a kocsikulcsot.

Beültünk a 4 kerekű csodába, és kihajtottunk a forgalomba. Pár perccel később észre vettem, hogy egy autó már az indulásunk óta követ...
- Baby.- szólalt meg kissé rekedt hangon Zayn.
- Azt hiszem követnek.- szólaltam meg ijedt hangon.
- Ne pánikolj, csak menj egy kicsit gyorsabban.
- Rendben, de ha megbüntetnek az nem az én lelkemen szárad.- vetettem rá egy szúrós pillantást.

A gázra léptem, és megelőztem az előttem haladót. Már besárgult a lámpa, mikor áthajtottam, így a követőt talán leráztam.
A lakásom felé vettem az irányt, most már lassabb tempóban, mint eddig. A garázsba parkoltam, majd a bejárat felé vettem az irányt.
Amíg a zárral ügyetlenkedtem Zayn a nyakamat kényeztette nedves puszikkal, és gyengéden derekam köré fonta erős karját.
- Ez így nem fog menni.- nevettem el magam, mire Zayn abbahagyta az előbbi tevékenységét.
Gyorsan elfordítottam a kulcsot a zárban, és beléptem az előszobába. Feloltottam a villanyt, és a nappaliba belépve ledőltem a kanapéra. Barátom követte a példámat, és mellém huppant le.

- Most mi lesz?- kérdeztem halkan. Nagyon féltettem Lizyt.
- Várunk.
- Mégis mire?- csattantam fel.
- Nyugodj meg. Várunk, hogy hívjanak. Mert fognak.
- Mitől vagy ilyen biztos benne?- kérdeztem kikerekedett szemekkel.
- Ismerem őket.
- Hát jó.- nyugodtam bele. Ő tudja...
- Egy dolog idegesít.
- Micsoda?
-  Jobban vezetsz, mint én.- grimaszolt.
- Olyan vagy, mint egy kisgyerek.- nevettem.

Large

Hirtelen kezét arcomra simította, és közelebb ült hozzám. Ajkait szorosan az enyémekre nyomta, abban a pillanatban kiürült a fejem, csak mi léteztünk.
Automatikusan átkaroltam a nyakát, és feltérdeltem a kanapén. Derekamnál fogva vont még közelebb magához, az ujjai a tarkómon pihentek. Másik kezét csípőmre helyezte, kicsit feltűrve a sötét anyagot.
A háttérből taps, és gúnyos nevetés hallatszott, mire szétrebbentünk, és tekintetünket az ajtóra kaptuk...

***

Sziasztok Manók! :D
Tudom rövid lett, de ennyit sikerült összehoznom hajnali 1-ig. Remélem olvasható, és azért kapok néhány komit.Annyira büszke vagyok rátok! OMG!WOW! 1029 oldalmegjelenítés? Annyira köszönöm! Ez rekord!
Nagyon köszönöm a 17 rendszeres olvasót, köszöntelek Titeket! :)))
Most nem is nagyon mondanék többet, kicsit fáradt vagyok! :D
Komizzatok, és pipáljatok!

Becca
xx

14 megjegyzés:

  1. Juj ez naaaaagyon jó lett. <3 Tehetséged van az íráshoz és ahozz is, hogy jó résznél fejezd be. Köviiit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! Tehetség? Tényleg :O Köszönöm megint csak! A befejezéseket szeretem a legjobban.... :D

      Igyekszem :)

      Becca
      xx

      Törlés
  2. Nagyon nagyon nagyon nagyon...
    ...hagyjuk na. xd Jó lett úgy ahogy van!
    Az egy kicsit volt nekem fura, hogy Liza eltűnik... erre ők nekiállnak szeretkezni... /legalábbis az lett volna belőle.. :PP/ De mindenesetre is nekem így is rohadt jó volt /mármint a rész/! :DD
    Köviiiii???
    loxlox
    Pött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és... 18 az a 17. xdd
      Ennek örömére lehetne egy, a számhoz /18/ igazodó rész... :PP

      Törlés
    2. Kedves barátosném! :)

      Elmagyaráznám Neked, hogy az ő szerelmük igen-igen heves. Igen Liza-val van valami baj, de ők mindent megtettek már nem igen tudtak volna mit csinálni. Így akarták levezetni a feszültséget :D
      KÖSZÖNÖM!
      Ajánlom figyelmedbe az oldal jobb felső részén található részt: Üzenetek címszó alatt. Ott megtalálod a rész érkezésének időpontját.
      Értettem ;)

      Törlés
    3. Az még csak most lett, bár lehet hajnali 1 tájékán elnéztem :D
      Lesz lesz. ne aggódj már ilyen látványosan...:DDDD

      Becca
      xx

      Törlés
  3. Nagyon jó! Nagyon tetszik! Alig várom már az új részt! :DD

    Üdv.: Cappy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekezek jót időben hozni :)

      Becca
      xx

      Törlés
  4. Még mindig imádom:) Én már kitaláltam néhány folytatást, de kíváncsi vagyok, hogy végül is mi lesz:)))) nagyon siess!;)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszönöm szépeeeen :D Kíváncsi lennék rá :D Igyekszem ;)

      Becca ♥
      xx

      Törlés
  5. Wááááááááááá..... ez nagyon jó :) Imádooooooooooom... nagyon tehetséges vagy... mehetnél írónak :) olvasnám a konyveidet :D :D :) Kivancsi vagyok a kovire... tuttiii Rachelél lesznek az autóban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira köszönöööm :') Az azért nem, ahhoz még nagyon sokat kell fejlődnöm. ;) Azért köszi, legalább lenne 1 valaki, aki olvasná :D
      Hmmm... meglátod ;)

      Becca
      xx

      Törlés