2013. május 16., csütörtök

II. 12*

Szorosan magamhoz öleltem barátom és beszippantottam férfias illatát. Bárcsak minden ilyen tökéletes maradna, mint most.

~ Zayn:

A megbeszélés zökkenőmentesen zajlott. Mindenki megérkezett, és elkészítettük a tökéletes tervet, minden lehetséges verziót számításba véve. Becca szerencsére nem tud semmiről, bár már így is aggódik értem, mivel az utóbbi időben kissé ingerlékenyebb vagyok. Nem akarom őt belekeverni ebbe az egészbe, így is ideges a folyamatos üzenetáradat miatt. Szegény teljesen ki van készülve, amit megértek teljes mértékben. Sokszor jár futni, hogy kiengedje a gőzt, illetve egyre többet táncol. Tényleg nagyon tehetséges, amiért nagyon büszke vagyok rá.

***

December 15. napja is eljött, vagyis a bál napja. Beccs már nagyon izgatott volt tegnap is, nemhogy ma. Reggel Lizyvel már elviharzottak készülődni. Még egy csókot sem kaptam a barátnőmtől, csak egy sziá-t, és egy puszit. Szép, mi?

~ Lizy:

Bál. Bál. Bál. Ideges vagyok! Semmi sincs rendben köztem és Josh között, és ő a párom. Most mit tegyek? Nem kérhetem el Becca párját? Az pofátlan lenne, meg furcsa. Minden esetre sürgősen kell valami megoldást találnom.
Gyorsan megírtam a leckémet és bemutattam anyuéknak. Tudom ez nagyon hülyeség, de szüleim hihetetlenül régimódiak és szigorúak. Nagyon nem örülnek, ha Zaynnel beszélnek, mivel elítélik őt a zűrös múltja miatt. Igen, ők azok a szülők, akik mindenről tudnak. Apa ügyvéd, anya pedig újságíró. Nagyon szeretnék, hogy én is valami komoly hivatást válasszak magamnak, de ez nem biztos, hogy így fog alakulni. Csak  a fotózáshoz értek, amit ők nem fogadnak el...Meglátjuk mi lesz még ebből.
Felvettem egy pulcsit az ágyamról, és átszaladtam Becca-hoz. Nem voltam meglepődve, mikor Zaynnel találtam a konyhába. Éppen egymásba voltak gabalyodva, hála Istennek még nem történt semmi komolyabb dolog.
- Khhm.
- Sziaaaaa...Liz.- Becca ijedten nézett velem farkasszemet a földől. Szegény annyira megijedt, hogy kiesett Zayn öléből.
- Jól vagy?- segítette fel Z barátnőjét a földről, majd szorosan magához húzta.
- Na tubicáim. Búcsúzkodjatok, mert nem találkoztok potom 1 órán keresztül.
- Mi?- kérdezte megrökönyödve Zayn.
- Készülünk a bálra!- ugrott egyet Becca, majd mosolyogva indult ki az előszobába.
- Mi a helyzet?- kérdeztem vigyorogva Zaynt.
- Überszerelmes vagyok.
- Az meg milyen szóképezmény?
- Olyan, mint a tieid. Lizy...én látom,, hogy van valami bajod, és...izé nem akarod elmondani?- tette tarkójára kezét zavartan.
- Teljesen megváltoztál. Régebben egy egy buliba rángattál el, ha valami bajom volt. Most meg akarod velem beszélni. Határozottan jó hatással van rád Becca.
- Azt én is tudom. De most mesélj!
- Josh megcsalt.
- Az a féreg! Tudtam, hogy őt láttam a szőkével.
- Milyen szőkével?
- Edzés után láttam egy szőke lánnyal, de nem voltam benne biztos, hogy ő volt- e. Lizy. Kérlek szépen ne sírj miatta, mert nem érdemli meg. Te egy különleges lány vagy, akit ő nem érdemelt meg.
- Köszönöm Zayn.- öleltem át.
- Megyünk már? Ja és ne sokáig legyetek így, mert még féltékeny leszek!- mondta Rebecca, majd kacsintott. Olyan volt, mint egy kislány, aki ajándékot fog kapni.
- Igen.
- Szia Becca!
- Helló!
- Szia Zayn.- nyomott egy cuppanós puszit barátja arcára.

A ruhákat elhoztuk a ruhaszalonból, és visszaindultunk Rebecca lakásába.

***

- A hajad is nagyon cuki, a sminked is édes! Ez így jó lesz? Leülhetek? - kérdezte Becca, már vagy századszorra.
- Igen. Köszönöm a türelmet.- villantottam egy halvány mosolyt.
- Lizy. Tudom, hogy valami baj van...Kérlek mond el!
- Josh...megcsalt. Nem tudom mit tegyek. Azt eddig is tudtam, éreztem, hogy a szakadék szélén állunk. szakítottam vele. Az a legrosszabb, hogy még a csaj nevét is tudom, hogy kivel csalt meg. Csak azért, hogy fájjon még jobban, elmondta, hogy milyen jó volt neki...- itt már nem bírtam, egyszerűen zokogásban törtem ki. Becca szorosan átölelt és a fülembe suttogott.
- Ne sírj. Egy ilyen hülye pöcsfej miatt ne! Nem érdemel meg egy könnycseppet sem! Sokkal jobbat érdemelsz, mint ő. Addig is itt vagyunk Neked Zaynnel. Hozzánk mindig jöhetsz, csak...lehetőleg kopogj, vagy csöngess mielőtt jössz, mert...
- Értem!- nevettem el magam, mire Becca arca piros színbe burkolózott.
- Okés. Tényleg ne bánkódj miatta! Ezerszer jobb pasid lesz lefogadom!- vigyorgott. belém is visszatért a jó kedv, és egyszerűen nem tudtam nem nevetni.
- Köszönöm Becca. Zayn is ezeket mondta. Olyan jó, hogy ti vagytok nekem. Igaz szar érzés mikor előttem smároltok, de kibírom. Édesek és boldogok vagytok együtt és ennek örülök a legjobban. Egyébként gyönyörű vagy, Zayn egész este el sem fog mozdulni mellőled, az tuti.- nevettem újra.

Zayn rejtélyes módon eltűnt a délután során, és csak este toppant be. Igazán kitett magáért. Becca-nak biztos nagy örömöt okozott, barátja szívdöglesztő látványa. Amióta Z betoppant, azóta el sem engedték a másikat. Hihetetlenül és reménytelenül szerelmesek...

~ Rebecca:


Azt hittem helyben halok meg, mikor megláttam Zaynt. Ha nem lett volna ott Lizy, és a bálra sem kellett volna menni ott letepertem volna.


Ehelyett csak egy puszit nyomtam az arcára, és felkaptam a táskám.
***

Nagyon szép a díszítés, és sokan vannak. Az első észre vételem, mikor átlépjük a tornaterem küszöbét. Zayn le se veszi rólam a tekintetét, mióta meglátott. Talán a kivágott ruha az oka? Nem tudom, de most  nem is annyira lényeges ez.

A tánctérre megyünk, és egy lassú számra mozgunk. Soha nem tudtam volna elképzelni Zaynt, mint táncos. Most sem hinném el, ha nem a saját szememmel látnám.
Egész ügyes. Vajon gyakorolhatta a táncot? Kuncognom kellett az elképzelésen, miszerint ő táncórákat vett.

- Mi olyan vicces Szépségem?
- Nem fontos.
- De. Engem érdekel!- erősködött.
- Azon gondolkodtam, hogy...esetleg vettél-e táncórát?
- Nem.- nevetett.
- Huhh. Egész ügyes vagy!
- Ó igen?
- Igen.
- Gyönyörű a ruhád, úgy mint, ahogy te is.- végigsimított az arcomon, mire elpirultam és lehajtottam a fejem.
Az állam alá nyúlt, ezzel kényszerítve, hogy a szemébe nézzek.
- Hidd már el, hogy te vagy a leggyönyörűbb lány, akit valaha láttam!- kacsintott.
- Nehéz elhinni. Annyi lány érted epekedik, és hihetetlen, hogy mégis engem választottál.
- Már miért lenne az? Te vagy az a lány, akit mindig is kerestem.
- Ajjh Zayn. Ez így túl szép! Én annyira szeretlek!
- Én is Szépségem. Nem akarok ünneprontó lenni, de...hol van Lizy?
- Nem tudom... Joshról mit tudsz?
- Josh éppen egy szőke csajjal flörtöl. Szakítottak Lizyvel.
- Azt én is tudom. De nem ő a párja?
- Nem.
- Keressük meg! Most azonnal!
- Rendben.- mondta halkan Zayn.

Körbenéztünk a termekben, még a mosdóban is kerestem Lizyt, de sehol. Csak egy fecnit találtunk, ami mindent megmagyaráz...

Hali! :D

Most nem is írnék semmi különöset, remélem tetszett a rész! Sajnálom a tegnapi kisebb kavarodást, többször nem fordul elő reményeim szerint. Nem túl rózsás a kedvem,ezért felvidíthatnátok egy pár komival! :D
Na pusszancs mindenkinek :*

Becca
xx

4 megjegyzés:

  1. Imádom*--*úgysajnálom Lizyt://Az a köcsög :D Rohadjon meg :D..Amúgy..Hogy merted itt abbahagyni?? :D Az nem te lennél, ha nem az izgi résznél hagynád abba :P<33
    és ne búúsúúúj:) Dont Wory..Be happy..drink pepsi..be SEXY :DDD♥♥Gyorsan köviit:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!! Végre megoldódott az "apunenézegesdablogomat" ügy is. ^^
    Szóval kövit hamar és.... Lorette visszatért első komizósat játsziniii!!! ^^
    Huppsz... Nyertem. :DD /Asszem./
    loxlox
    Pöttöm /régi néven Lor/
    ~ ♥.

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon jó lett!!!Kövit!<33

    VálaszTörlés