2013. május 11., szombat

II. 11*

Kezébe vette a telefonját, és a kontaktok között keresgélt. A füléhez emelte a fekete készüléket, és egy érdekes beszélgetést folytatott...

~ Zayn:

A telefonomat bámultam és kerestem a nevek között a megfelelőt. Meg is van! Jack lesz az én emberem.

- Hali haver! Bocs, hogy ilyen későn, de lenne egy nagyon fontos feladatom számodra.
- Cső tesó! Régen hallottam felőled! Szerencséd, hogy most ment el Tiff! Mondjad, most vevő vagyok minden munkára.
- A barátnőmet zaklatja egy seggfej, és szeretném megleckéztetni. Ja és vigyázz Tiffel!
- Rendben. Küldj át minden adatot, holnap délben találkozó a szokásos helyen. Vigyázok a csajjal, de ha egyszer olyan jó teste van.
- Örülök, hogy még mindig értjük egymást. Kösz J. És a csajnak nem csak teste, hanem lelke is van!
- Havernak mindent Z. És mióta vagy ilyen bölcs? Tényleg régen találkoztunk. Na cső haver.
- Cső J.

Na végre! Nem akarom, hogy valamiféle pöcsfej vagy féltékeny picsa a barátnőmmel szórakozzon.
Elkértem Becca gépét és átküldtem minden szükséges fájlt Jacknek. Remélem elkaphatom azt a seggfejet, és megemlegeti azt a napot mikor ellátom a baját.

~ Rachel:

Össze kell szednem minden erőmet, és energiámat, hogy összehívjam a kis csapatomat. A fiúkat könnyen ráveszem a dologra, remélem Anne-t is sikerül meggyőznöm. Bár amint látom nagyon elszánt, a bosszú érdekében mindent megtesz. Rebecca életét tönkre kell tennünk, legalább annyira, mint amennyire a mienket tönkre tette.
Large
Reggel felhívtam Tom-ot, aki beleegyezett az akciómba. Úgy, mint Denny és Anne is. Csodálatos! Végre véghez vihetem a tervem. Végre megfizethet az a kis kétszínű liba. Tönkretette Zaynt. Szinte teljesen megváltoztatta...

Felvettem egy édes szerelést és begöndörítettem szőke hajamat. Elégedetten mosolyogtam a tükörbeli képemre, mikor csöngettek. Biztos megérkeztek a többiek. Még egy utolsó pillantást vetettem a sminkemre, és megigazítottam a ruhám, majd ajtó nyitottam.
~ Jack:

A város szélén lévő raktárépületben vártam Zaynre. Sose volt híres a pontosságáról...
A laptopomon dolgoztam, mikor megérkezett a haverom.

- Meg tudtad csinálni?- kérdezte vigyorogva. Vele meg mi történt?
- Igen. Minden itt van. Mesélj egy kicsit. Megváltoztál. Mi az, hogy barátnő? Csak nem kikötöttél egy csaj mellett?
- Helyes. Számítottam a segítségedre. Jól gondolod, én befejeztem a "minden csajt megdugok" életmódomat. Ez a lány más. Ezt is miatta teszem. Na, de nézzük mire jutottál.
- Alig hiszek a fülemnek. Zayn Malik szerelmes. Na jó haver. A következő a helyzet. Bemértem az üzeneteket, amik erről a számról jöttek. Itt a cím.- nyújtottam át egy kis cetlit fekete hajú haveromnak.
- Köszönöm szépen. Azt hiszem egy gyűlés lesz ma délután. Hívd össze a fiúkat, és David illetve Chris feltétlen legyenek ott.- adta ki az utasításokat.
- Értettem főnök! Ma hol, mikor?
- Ma 5-kor a régi focipályán. Ott még a madár se jár.
- És mit tervezel?
- Sejtem kik lehetnek az ügyben. Anne, Rachel és a két pöcsfej Denny és Tom.
- Denny mit keres itt? Nem börtönben van?- kérdeztem elképedve.
- Nem. Valaki kihozta óvadékkal.- húzta el a száját.
- Rachel?
- Valószínűleg.
- Még egy kérdés. Louis is jöjjön?
- Feltétlen!
- Újra összeáll a banda?
- Rendet teszünk itt az biztos. Nem hagyom itt, úgy Bradfordot, hogy seggfejek vannak itt...
- Hova mész?
- Holnap lesz a tárgyalás az igazolásomról. Liverpoolba megyek, de nem hagyom itt a bandát.
- Helyes. Oszd meg velem, hogy csinálod, hogy a karriered sikeresebb nem lehetne, és sikeres vagy a szerelemben?
- Esküszöm lehetnél újságíró, vagy riporter.- nevetett fel.

Na igen. Régi álmom, hogy ilyen pályán helyezkedjek el. Én mindent megpróbáltam, habár sokak szerint nem vagyok elég kitartó. Lehet igazuk van, és nem kéne feladnom az ilyesfajta álmaimat?!

- Mindennek Rebecca a kulcsa. Ő az, aki harmóniában tart.- válaszolta vigyorogva. Na ő aztán tényleg szerelmes!
- Azt hiszem ennyi lenne.
- Örülök, hogy visszatérsz. Ideje rendet tenni. Keresd ehhez is azt a bizonyos kulcsot Rebeccánál!- kacsintottam.
- Meg lesz!- vigyorodott el újra, majd távozott a helyszínről.

~ Rebecca:

LargeZayn magas alakját már messziről kiszúrtam, és elképedve figyeltem arcát. Újra értelmeztem a tökéletesség értelmét. Akaratlanul is mosolyra húzódott szám, mikor megéreztem kezeit a csípőmön.

- Helló kislány!- suttogta nyakhajlatomba.
- Tudod ki a kislány!- fordultam felé "haragos" arccal.
- Na ne durcázz be!
- De! Én már nagy vagyok!Kikérem magamnak!- fontam össze karjaimat mellem alatt.
- Úgy szeretem, mikor megjátszod, hogy haragszol rám. Neked még ez is jól áll.Sőt!
Elém állt és egy puszit nyomott ajkaimra, miközben kezei pimaszul elkalandoztak a farzsebem irányába. Akaratlanul is felnyögtem, mikor a nyakamra nyomott egy-egy nedves csókot.
- Talán élvezed?- kérdezte kacéran, miközben belecsúsztatta nagy  kezeit az enyémbe.
- Talán...de gyere nem mindenki kíváncsi a perverz vágyaidra.- utaltam az utcán sétáló emberekre.
- Ha tudnád most mikre gondolok?!- csúsztatta derekamra kezét.
- Sejtésem az van.- kacsintottam.
- Igen? Ennyire kiismerhető lennék?
- Én már túl jól ismerlek.
- Ezzel egyet értek.- ült le egy padra, mire úgy ültem bele az ölébe, mint az autójában pár napja.
- Rajtad meg milyen póló van?
- A tied. Mikor felhívtál, akkor ezt vettem fel.
- Igyekeztél, hogy láthass?- kacsintgatott.
- Túl szórakozott vagy!- boxoltam bele a vállába.
- Aú! Te erősen ütsz!
- Csak ne mond, hogy fáj!- nevettem.
- De! Igen is! Most ki kell engesztelned!
- Hmm. Ez megteszi?- kérdeztem incselkedve, majd egy puszit nyomtam ajkára, amiből ő egy szenvedélyes csókot alakított.
- Ez már igen.- mondta, mialatt kezeit összekulcsolta a fenekemnél.
- Elnézést, de mások nem kíváncsiak magukra! Ez itt közterület!- kiáltott fel érces hangon egy idős bácsi mögülem, mire én majdnem hátrahőköltem, de hála Zaynnek ez nem történt meg.
- Sajnáljuk, de mi csak élvezzük egymás társaságát. Az ugyebár nincs megtiltva!
- Ezek a mai fiatalok! Maguk is olyan pimaszok!- sétált arrébb az idős ember.
- Ez dilis!- suttogta Zayn, mire én felnevettem.

Szorosan magamhoz öleltem barátom és beszippantottam férfias illatát. Bárcsak minden ilyen tökéletes maradna, mint most...

Haliii Manóóók!

Itt van a fejezet! Remélem mindenkinek tetszett! ;)
Ne felejtsetek el komizni és pipálni! :D
Örülök, hogy vagytok Nekem minden egyes kommentet mosolyogva olvasok! :))
Nem tudom mikorra várható a következő rész, most kicsit megfogyatkoztak a megírt részeim, és be kell pótolnom a lemaradást. Sajnos az év végi hajtás most van, így nem sok időm marad írni, de ígérem minden tőlem telhetőt megteszek! :*

Puszi: Becca
xx
LUA

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!Siess!Minél hamarabb legyen új rész!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)) Igyekszem, csak nem szeretnék semmit sem összecsapni, az nem az én formám ;)

      Puszi: Becca
      xx

      Törlés
  2. És abbahadja...Na kössz..kedves vagy ám... :D
    Nah az a helyzet, ha nem hozod hamar arészt, akkor leütlek..:D Szóóval GYORSAAAAN köviiiiiitttt :D*---*mert ez ilyen asdfghjksdfghjdfghj*.*-->lett :DD♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajajj, komoly vihar dúl benned kedves olvasóm, ideje lecsendesíteni az elmédet és tiszta fejjel gondolkodni! :D
      Gondold át még egyszer a mondataid, és annak következményét. Ha leütsz, akkor kórházba kerülök, vagy megmurdelek, ergo nem lesz fejezet...

      Bocsi szórakozott vagyok, de azt hiszem a tényeket jól felvázoltam :D
      KÖSZÖNÖM!!! :* ♥♥♥

      Puszi: Becca
      xx

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) ♥♥♥

      Puszi: Becca
      xx

      Törlés
  4. Nagyon szeretem a blogodat, és ez a rész is, pont mint a többi fantasztikus lett! :) Csak így tovább, várom a következőt! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a véleményed, boldog vagyok! :')
      Ígérem igyekszem, de a legjobbat szeretném kihozni a történetből. ♥

      Puszi: Becca
      xx

      Törlés
  5. szóval...ez is UGYAN OLYAN JÓ mint a többi DE kicsit rövid, és ez baj...remélem a következő hosszabb lesz..........na jó nem kell beszarni ez a rész is pont olyan jó mint a többi és a hosszúságával sincs semmi gond :DD de remélem hamar hozod a kövit :)) am ilyen romantikus rész lehetne benne több ill. perverzebb :33 xddd nem vagyok perverz! :3 na jó, talán "KICSIT" de :DD na PusziPá :* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lola! :)

      Szerintem nem lett, annyira rövid...olyan szokásos hosszúságú, de... köszönöm a véleményed, igyekszem hosszabbakat írni! ♥ Ne félj lesz perverz rész is még. Ha jól számolok, akkor 19 rész van hátra a történetből. Ez még nem biztos, de elég nagy a valószínűsége. Nekem is nagyon tetszett a romantikus rész, az írása közben mosolyogtam :)))
      És a perverzitás nem hátrány ;) ♥

      Pussz:* Becca
      xx

      Törlés
  6. Huhh... Ez jó lett.!. Méghozzá nem is kicsit! Mint mindig... Csak ismételni tudom magamat... "Jó lett! Jó lett! Nagyon jó lett...! Kicseszettül jó lett! Imádom! stb... stb...". XD
    Kövi remélem hamarosan jön!! ^^
    loxlox
    Pöti. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! :')
      Igyekszem♥♥♥

      Puszi: Becca
      xx

      Törlés