2013. március 6., szerda

18*

...
Sajnálom, hogy nem tegnap volt fejezet, de nem volt időm megírni. Most is csak egy rövidet hoztam, mert holnap kémia TZ-t írok, ami nem éppen egyszerű...
Szerintem eléggé gyatra lett, de azért remélem olvasható. 
Nagyon köszönöm az előző fejezethez a komikat *.* 
A dizájn megint új, remélem az is tetszik! Az új menüpontban kérhettek kritikát a blogotokról ;) (KATT)
Ide is komizzatok bátran! :$

Rebecca
xx

Kezét a derekamra helyezte, és közel húzott magához. Teljesen biztonságban éreztem magam, így már 5 percen belül átléptem az álmok világának képzeletbeli kapuját...

***

Reggel meglehetősen, és szokásomtól eltérően későn ébredtem. Zayn még édesen aludt mellettem, de már nem sokáig.
Fölé tornyosultam, és végig simítottam enyhén borostás arcán.  Meg sem moccant. Most vagy nagyon mélyen alszik, vagy ügyes színész...
Elmosolyodtam, és apró puszikat nyomtam arcára, majd nyakára. Haladtam egyre lejjebb. Még mindig semmiféle reakció nem volt kivehető arcán.
Hosszú ujjaimmal végigsimítottam csípőcsontjain, és boxere fölött. "Felmásztam" az arcához, és egy hosszú csókot nyomtam ajkaira. Hirtelen maga alá fordított, és a szemembe nézett.

- Ezt meg, hogy képzelted? Te meg akarsz ölni?
- É-én nem is csináltam semmi rosszat!- kuncogtam.
- De. Nagyon rossz voltál! Teljesen begerjesztettél. Itt simogatsz, meg puszilgatsz. De ezt még vissza fogod kapni kamatostól!- mosolygott gonoszan.
- Haha.- mondtam, majd magamra vettem Zayn ingét, ami a szék karfáján pihent ezidáig.
- Nagyon szexi vagy az ingemben. Ezt a reggeli látványt meg tudnám ám szokni.
- Perszeee.- kacsintottam.
- Naaa! Gyere még vissza egy kicsit!- kérlelt.
Szó nélkül visszabújtam mellé az ágyba, és szorosan átöleltem.
- Na mi ez a szeretet roham?- kérdezte nevetve, és egy puszit nyomott homlokomra.
- Szeretlek. De... azért számodra is élvezhető volt a tegnap este? Tudom nagyon béna vagyok.
- Veled volt a legcsodálatosabb. És ezt most komolyan mondom. Egyáltalán nem vagy béna!
- Tényleg?
- Igen! Higgy már magadban! Gyönyörű vagy, és különleges.
- Köszönöm.- mondtam kissé elpirulva.

Egy mosoly jelent meg arcán, majd megfogta kezem, és a mellkasára helyezte, hogy érezzem szívének dobogást, ami ijesztően gyorsan vert.

- Ezt te váltod ki belőlem. Csak te. Szeretlek te kis vadóc.
- Ne már, hogy vadóc legyen a becenevem!
- Ezt csak egy ilyen éjszaka után fogom használni.- vigyorgott.- Becca, van egy kis meglepetésem.
- Most félnem kellene?
- Nem. Tudod nem igazán szeretem az ilyen dolgokat, de Lizy meghívott minket a báljára.
- Minket? Milyen bálra?
- A sulijában lesz egy végzős bál. Meghívott minket.
- Meghívhat embereket? Nekem nem lehetett!- duzzogtam.
- Persze, hogy lehet. Lizy a legjobb barátom, el is vártam tőle. Josh is ott lesz.
- Ki az a Josh?
- A barátja. Jó fej srác.
- Értem. És mikor lesz?
- Nyár végén.
- Rendben. Most viszont keljünk fel, ma még lesz egy táncórám.
- És mi van ha nem mész?- fogta le a kezeimet, majd egy csókot nyomott ajkaimra.
- Akkor kirúgnak. Így is egy csomó órámat kihagytam a kéztörésem miatt.
- Jó, rendben. Este egyedül kell lennem?
- Nem. Ha akarod átjöhetsz.
- De Leyla...
- Nem érdekel! Meg kell egyszer békélnie a helyzettel.
- Igazad van. Mikor kezdődik az órád?
- 2-kor. Mindjárt jövök. Birtokba veszem a fürdődet. Most féljél, mert hoztam egy csomó parfümöt!
- Ajajj! Nem lenne kedved együtt fürödni?- kacsintgatott.
- Kedvem az lenne, de most nem érek rá. Sietnem kell. Bocsi.
- Milyen elfoglalt vagy!...Semmi baj. Menj csak!- mondta, majd a hajamba puszilt.

Hamar végeztem a reggeli teendőimmel, és az egyik kedvenc ruhámat vettem fel.

Probably


A konyhába igyekeztem, de nem találtam ott Zaynt. Már éppen készültem volna a nappaliba, de akkor "valaki" hátulról hozzám simult, és belecsókolt a nyakamba.
- Gyönyörűségem. Az enyém vagy.- suttogta.
- Te pedig az enyém.- fordultam felé.
- Tánc?
- Mennem kell. Este találkozunk?
- Átmegyek. Már el is képzeltem a látványod tánc közben. Csodálatos. A csípőd mozgása, a feneked, a tökéletes arcod...- csókolta meg a nyakam.
- Zayn...mennem kell.
- Rendben. Vigyázz magadra kis vadóc.

Erre már csak egy nevetés volt a válaszom, majd miután kiléptem becsuktam magam mögött az ajtót. A nap melegen sütött, szinte égette a bőröm. Napszemüvegemet felvéve indultam el a tánciskola felé.

***

- Akkor nézzük a beállást.
- Lena, Alisha, Brook gyertek ide előre! Cher a jobb szélre, Kate a bal szélre. Bree és Victoria hátra és középre. Mehet?- néztem végig a kis csapatomon, majd elindítottam a zenét. ( Zene )

- Lena! Másik oldal!- kiáltottam, persze egyáltalán nem mérges hangnemben.
- Cher! Állj! Állj!- állítottam le a zenét, majd feléjük fordultam.- Mi a baj? Az előbb még jó volt!
- Mutasd el még egyszer! Tudod hiányoztam egy órát és nem megy könnyen a pótlás.
- Ajjh! Igazad van! Teljesen kiment a fejemből. Cher gyere elgyakoroljuk, addig a többieknek 10 perc szünet!

Cher hamar belejött a táncba, amit sikeresen befejeztünk. Mindenki teljesen ki volt merülve, érthetően. A mai órán készült felvételt néztük, mikor kopogást hallottunk. Gyorsan felálltam és az ajtóhoz léptem, hogy megnézzem ki az. Nagyon megijedtem az ajtóban álló személy láttán...

NAA? Mit gondoltok ki lehet az? :D

13 megjegyzés:

  1. Uuu nagyon jó lett! Nem is lett "gyatra"! De az a baj h most kíváncsi lettem a végén....gyorsan hozd a kovit! <33 :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy te ezen a véleményen vagy :) A kíváncsiság nem rossz dolog, ne aggódj nem sokára kiderül minden ;) Igyekszem <3

      Reb.
      xx

      Törlés
    2. Nem csak ő van ezen a véleményen szerintem,hanem minden olvasód*.* eszméletlenül ötletes vagy!

      Törlés
  2. Szia jó lesz csak így tovább! ;D <3 Imádom <3

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maybe yes, maybe not ;) Köszönöm a komidat :*
      Nemsokára...<3 <3 <3

      Reb.
      xx

      Törlés
  4. szerintem Denny xd
    am tökjó let..kövíít. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leheeet igen...vagy mégsem? Ki tudja?! :D
      Köszönöm, igyekszem ;) <3

      Reb.
      xx

      Törlés
  5. Bocsi hogy késtem a komival csak kicsit bepörögtek az események :$ Szóval ez nagyon aranyos rész lett :) Pont olyan kis nyugis egy ilyen vadóc este után amilyennek kell lennie ;D ! Még mindig baromi ügyes és különleges vagy:)Nekem holnap az-az 8.-án van a szülinapom :$$! És a te szülinapodra azt találtam ki,hogy csak neked majd valahogy megoldjuk "fel fedem" magam de csak NEKED! Mert ugye csak a te blogodhoz írok ^^ És gondoltam ez egy jó kis ajándék lehetne a részemről :))! Persze csak ha benne vagy ;D <3 Siess a kövivel mert kíváncsi vagyok,hogy ki lehet az :D Bár van egy tippem de nem vagyok benne biztos ^^ Puszil és ölel Az egyetlen és legnagyobb rajongód ! <3 ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, meg van bocsájtva :D
      Köszönöm :) Én különleges és ügyes? Ritkán mondják, de Neked elhiszem :$ NAGYOOOON BOLDOOOOG SZÜLINAPOOOT! <3
      Rendben, benne vagyok :)
      Nemsokára kiderül ki is az...
      Pussz: Reb.
      xx
      <3

      Törlés
  6. Úristenúristen! *-* Baromijólett!*-* Gyorsanköviiiiiiit.! *-*♥

    VálaszTörlés