2013. március 3., vasárnap

17*

Sziasztooook! Olyan szép idő van ma! Ennek örömére meghoztam a következő fejezetet, még ha nagyon nehéz is volt megírni, mert még mindig nagyon fáj a szemem. Kéréseteknek megfelelően, itt az a bizonyos 18+-os fejezet :) Még soha nem írtam ilyet, de remélem tetszeni fog. Jó hosszúra sikeredett, nagy örömötökre! Pipálgassatok a fejezet végén, na meg komizzatok! Köszönöm az 5 komit az előző fejezethez! :D
Jó olvasást! *.*
Rebecca
xx

Egy elvarázsolt világban éreztem magam, ahonnan sohasem szerettem volna kilépni. Ahol nem voltak se gondok sem fájdalom. Csak én és ő, és soha véget nem érő szerelem...

***

Már 3 hete együtt vagyunk Zaynnel. Csodálatos napokat töltöttünk együtt, és annyit nevettünk, mint még soha. Legalább is az én részemről így van...

Végre újra táncolok, és nagyon jól haladunk a csoportjaimmal. Sokkal energikusabb, és boldogabb lettem, mióta a sors nekem "ítélt" egy ilyen csodálatos barátot, mint Zayn.

Tumblr_mi3184xblk1s3f43zo1_500_large

Jó pár foci edzésén ott voltam, aminek kifejezetten örült. Teljesen elvarázsolt mély barna szemeivel. Imádom hosszú szempilláit, amelyek egy-egy csókunknál csikizik arcom. Még soha nem szerettem ennyire senkit. Teljesen megbízok benne, és teljes szívemet "odaadtam" neki. Persze ezt csak képletesen kell érteni...

A mai estét is nála töltöm, mint ahogy jó pár eddigit is. De valami más volt. Éreztem, hogy ez egy különleges este lesz. Eldöntöttem valamit, és ezen elhatározásom mellett szilárdan kitartottam...

- Szia Szépségem! Örülök, hogy itt vagy.- mosolygott féloldalasan.
- Bocsi, hogy ilyen későn, csak még összeraktam egy koreográfiát.
- Értem. Esetleg nem lenne kedved megmutatni nekem?
- Háááát...
- Rendben. Akkor segítek döntésre jutni.- mondta, majd behúzott a nappaliba, és ledöntött a kanapén.
Szenvedélyes csókjával megőrjített, de ugyan akkor piszkosul élveztem a helyzetet.- Na mi a válaszod?
- Okés.- nevettem el magam.

Bekapcsoltam a telefonomon a zenét, majd elkezdtem a zene ütemére mozogni. Nagyon tetszett a szám, és táncolni is imádtam, így nem esett nehezemre, hogy élvezzem.
(Zene)
- Ez elég szexi volt. Imádtam azt, mikor behajoltál.- nézett kajánul szemeimbe.
- Csak miattad volt.- suttogtam.
- Mily megtisztelő...Mindjárt 11 van. Nem vagy fáradt?- vigyorgott.
- Nem.- válaszoltam mosolyogva.
- Ha akarod szívesen lefárasztalak.
- Egyem azt a perverz fejed!- nyomtam egy csókot ajkaira.
- Ez most mit is jelent?
- Megtudod, csak gyere!- húztam be a hálóba.

Az ágyra ültem, majd rákacsintottam. Szemei elsötétültek, és megteltek vággyal. Sietősen mellém lépett, és leült mellém. Nem csókolt meg, amibe majdnem beleőrültem.
Kezeit combomra helyezte, amik fokozatosan feljebb haladtak. Szája közel volt az enyémhez.

- Gyönyörű vagy!- mondta csábosan. Ezután ajkait az enyémre nyomta. Hajába túrtam, mire ő belenyögött a számba. Óvatosan eldöntött az ágyon és felém hajolt. Ajkait a számról az állvonalamra vitte, után a nyakamra. Hátrahajtottam a fejem, és becsuktam a szemeim. Gyengéd volt, amiért nagyon hálás voltam neki.

Egy ponton gyengéden szívogatta a nyakam, ami leírhatatlanul jó érzés volt. Kezeit a pólóm alá csúsztatta, és hasamat simogatta. A csókot nem szakította meg, nyelveink dominanciáért küzdöttek. Felhúzta felsőm a mellem vonaláig, és a hasamat borította be csókjaival.

- Biztos vagy benne?- kérdezte Zayn.
Nem válaszoltam. Kérdő tekintetét enyémbe fúrta, majd újra feltette a kérdést.
- Ha akarod még leállhatunk. Megígértem, hogy várok rád. De....akarod?
- Igen. Csak veled.- suttogtam mosolyogva.
- Ígérem vigyázok rád, de fájni fog először.
- Vállalom a fájdalmat. Szeretlek, és szeretnék kipróbálni valamit, hogy te is élvezd.- kacsintottam rá.
- Miattam nem kell.- mondta vigyorogva, majd lehúzta a felsőmet.



Nem sokat bíbelődött a melltartómmal, hamar lekerült rólam. Azonnal magam elé tettem a kezeim, mire Zayn megrázta a fejét.

- Gyönyörű tested van. Ne takargasd. A melleidet főleg ne.- mondta, majd egy- egy puszit nyomott az előbb említett területre.
Kezeim a nyakára tettem, utána lábaimmal körbefontam a derekát. Hozzásimultam, így éreztem a keménységet lent.
Gyorsan lerántotta a szoknyám, ami nem tartott sok ideig. Kezei combomat simogatták. Halk nyögések hagyták el a számat.

- Ez nem ér! Rajtad még minden rajtad van.
- Ilyen kis türelmetlen lennél? Ne aggódj e nélkül is beindítottál.- kacsintott, majd engedte, hogy nadrágjától és pólójától is én szabadítsam meg. Amint lekerültek a felesleges ruhadarabok, csípőjét odanyomta az enyémhez, ami egy hangos nyögést váltott ki belőlem.

Ajkait újra az enyémekhez érintette, és 2 ujját belém vezette. Fájdalmasan felnyögtem mire megállt. Bólintottam, hogy folytathatja, addig én kezemmel lenyúltam a boxeréhez, de Zayn megállított.

- Most ne! Ez szóljon rólad.- mosolygott, majd mélyen belenézett a szemeimbe.- Mehet?
- I-igen.- mondtam kicsit félve.
- Ne félj! Szeretlek.- mondta csillogó szemekkel, és egy apró csókot nyomott a számra.

Óvatosan belém vezette magát. Pokoli fájdalom volt. Egy hangos sóhaj hagyta el a számat, mire ő megcsókolt.


Miután egy kicsit enyhült a fájdalom, bólintottam, és elkezdte a ki-be tolásokat lassan.
Fokozatosan gyorsított a tempón, és elkezdtem nagyon élvezni...
Belemarkoltam a fenekébe, mire ő felnyögött és még gyorsabban kezdett tolni.
- Kis vadóc.- suttogta a fülembe, miközben hallottam a hangján, hogy mosolygott.
Körmeim a hátába mélyesztettem, és néha kisebb karmolásokat ejtettem a területen. Egyik pillanatban fölé kerekedtem, és föl-le  mozogtam rajta. Hangosakat nyögött, szemeit lehunyva élvezte a "kényeztetést". Tudtam nem sok van neki hátra, úgy ahogy nekem sem. Ujjaimmal belesimítottam a hajába, és gyorsabban mozogtam.Egy időben velem hangosan felnyögött. Pár perc múlva mellé feküdtem, és karjával átölelt a derekamnál fogva.

- Csodálatos volt. Most láttam be azt, hogy én még sosem szeretkeztem.- húzott közelebb magához.
- Tényleg nagyon jó volt.- mondtam mosolyogva, és a fejem mellkasára hajtottam.
- Eléggé lefárasztottalak?- vigyorgott.
- Igen. Sőt kimerültem! Ide hozod a pizsim?
- Nem. Maradj így, fázni biztos nem fogsz.- kacsintott.
- Szeretlek te perverz, önelégült majom!- csókoltam meg mellkasát.
- Egyet elfelejtettél. Kielégült.
- Hülye.- nevettem fel.
- De te így szeretsz.
- Valóban. De...most aludjunk, mert... hajnali 1 van??
- Akkor ezt egy hosszú menetnek ítélem.
- Ajjh. Jó éjt, te perverz majom!- mondtam.
- Neked is kis vadócom.- nevetett.

Kezét a derekamra helyezte, és közel húzott magához. Teljesen biztonságban éreztem magam, így már 5 percen belül átléptem az álmok világának képzeletbeli kapuját...

12 megjegyzés:

  1. Ahj Imádom*-*! Annyira jól írsz:) Hozhatod a következőt:) De gyorsan türelmetlen vagyok!!:)
    Pusza:Ronii<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöööm a komidat ^^ Igyekszem jót hozni holnap :)
      Türelem, türelem ami jelen esetben fejezetet "terem". :D
      Pusziii: Rebecca

      Törlés
  2. Imádom ezt a blogot!!Hamar kõvit!Ùgy mint az elôttem konizó türelmetlen vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Igyekszem a következő fejezettel! Türelem ^^
      Pusziii: Rebecca

      Törlés
  3. Hát ilyen nincs :D Komolyan néhány olyan blog írót találtam csak beleértve téged is akik ha 18+ írnak akkor nem gusztustalan lesz és nem is hányinger keltő.Hanem "szenvedélyes,szexi".Na szóval az a lényeg,hogy örülök,hogy még egy ilyen résznél is normális kereteken belül maradtál ;D Baromi jól sikerült de mit is vártam tőled?! ;)Siess majd a következő résszel :) Tényleg neked mikor van a szülinapod ? (Majd elárulom,hogy miért kérdeztem ha válaszolsz rá ;) De akkor is csak a kövi résznél írom le :$ ) Tényleg nagyon jól sikerült ez a rész :D Pusziil és öleeel Az első számú és legnagyobb rajongód <3 ^^!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a rész.Valóban próbáltam nem annyira nagyon részletesre írni, és nem elijeszteni az olvasókat, még egy ilyen kaliberű résszel is. Igyekszem egy jó részt hozni, a következő alkalommal is :)
      A szülinapom: április 22- e. <3
      és kíváncsi lettem, áruld el! :$

      Pusziiii és öleléééés: Rebecca

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, örülök, hogy tetszett ^^
      Pedig de, ez az első 18+-as részem 3:)
      Nemsokára hozom :D

      Rebecca
      <3

      Törlés
  5. Nagyon jól írsz hamar kövit! : D <3 By Vivii

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a fejezet!Na meg perverz! :D Gyorsaaan köviit!
    B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:$ Igen az leeett 3:) Igyekszem vele!

      Rebecca
      xx

      Törlés