2013. március 1., péntek

16*

Szevasz-tavasz fiatalság :D Úgy örülök, hogy ilyen szép idő volt tegnap <3
Nem tetszett az előző fejezet? :O Csak 2 komit kaptam...
Nem baj, hoztam nektek a fejezetet :D Igaz nagyon szar volt kötőhártya gyulladással megírni *.*
De itt van olvashatjátok :)
Komi ha tetszett :D
Kellemes olvasást <3

Pusziii: Rebecca

xx

Felálltam és elsétáltam a padhoz, de ekkor valaki a hátam mögött a nevemet mondta...

- Rebecca?- hallottam meg a nemrég megismert, ámbár kicsit sem szimpatikus fiú hangját.
- Denny?- fordultam felé.
- Mi történt veled?
- Mit érdekel az téged?
- Érdekel.
- Zayn leüvöltötte a fejem, mikor rákérdeztem, hogy min verekedtetek össze.
- Komolyan? De nagy barom! Tudni akarod?
- Igen.- válaszoltam félve.
- Gyere! Meghívlak egy forrócsokira.
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne.
- Nyugi, nem bántalak.- mosolygott kedvesen.
- Rendben.- adtam be a derekam.

- 2 forrócsokit kérek.- mondta a kis kávézóban a fiatal pincérnőnek Denny.
- Pillanat és hozom.- mosolygott bájosan Dennyre, rám pedig gúnyosan nézett...
- Mi történt?- tértem a lényegre.
- Másfél éve lefeküdtem az akkori csajával. Azt a csajt tényleg szerette, de én elvettem tőle. Ez a viszály oka.
- De miért kellett elvenned azt a lányt, akit szeretett?
- Mert Zayn mindig menőbb volt a csajok körében. Te is milyen gyönyörű vagy, és megint ő szerzett meg.
- Nem egy trófea vagyok, amit ki lehet tenni a polcra. Szeretem Zaynt teljes szívemből, és nem engedem, hogy csesztessétek. Azt ajánlom te és a haverjaid is vegyetek vissza!
- Ezt most vegyem fenyegetésnek?
- Nem. Csak azt mondtam, hogy hátrébb az agarakkal.
- Nekünk is meg vannak a szabályaink! A megsértésükért pedig, büntetés jár.
- De én nem akarom, hogy bárki is verekedjen! Nyugodjatok meg, és békéljetek meg a helyzettel.
- Becca. Édes, hogy így aggódsz érte, de nem hagyok semmit annyiban.

Elfogyasztottuk a 2 forrócsokit, majd fizetés után távoztunk a hangulatos helyről.

- Köszönöm, hogy elmondtad a dolgokat, de én most megyek.
- Vigyázz magadra.
- Ez most komoly?- kérdeztem nevetve.
- Igen. És visszakísérlek.
- Nem kell. Na akkor Zayn tényleg kinyírna.
- Ez kijelentés volt. És nem nagyon érdekel.
- Rendben. Te bajod...

Pár perc séta után visszaértünk a ház elé, majd elköszöntünk egymástól.

- Megadod a számod?- kérdezte kedvesen.
- Nem.- mondta a hátam mögül egy hang mire összerezzentem. Szinte még a vér is megfagyott az ereimben. Egy pillantást vetettem a mögöttem álló fiúra, aki tekintetével ölni tudott volna.
Hirtelen egy nagy lépést tett felém, és szorosan magához húzott.- Nem adja meg a számát, és nem keresed őt. Azt pedig tartsd észben, hogy ő az én barátnőm. Nem fogod elvenni őt is tőlem! Ő az enyém.
- Zayn...talán kezdenél felnőni? Már nem csak az számít, ha kanos vagy lefeküdj egy lánnyal? Még a végén büszke leszek rád.- nevetett fel gúnyosan.
- Miért van az, hogy Denny eddig teljesen normális voltál? Amint megjelent Zayn rögtön elkezdtek rivalizálni? Miért nem lehet civilizáltan megbeszélni a problémát? A kurva életbe is!- dühöngtem.
- Te komolyan káromkodtál?- kérdezte meglepetten Zayn.
- Igen! Képzeld nem egy aranyos kislány vagyok! Sőt!
- Kérlek nyugodj meg Kicsim.
- Nyugodt vagyok. Csak nem akarom, hogy bajotok essen. Főleg Neked.- mondta Zayn mellkasába fúrva a fejem.
- Denny, csak annyi, hogy őt nem veheted el tőlem. Szeretem, és mindenkinél többet jelent számomra.
- Értem én.De nem adom fel.- vágott egy gúnyos grimaszt, majd eltűnt a sötét utca hosszában.

Zayn összekulcsolta a kezünket, és bevezetett a lakásba. Gondosan bezárta az ajtót, és leült mellém a nappaliban.
- Sajnálom. Nagyon nagy barom voltam. Meg tudnál bocsájtani?- kérdezte bűnbánóan.
- Megbocsájtottam.- mondtam ki mosolyogva, mire Zayn kifújta az eddig bent tartott levegőjét.
- Már nem szeretnék más lányokkal lenni. Nem akarok mást, csak téged.- suttogta a fülembe.

A_yoc1ncyaacjos_large

Csábos tekintetét enyémbe fúrta, majd egy apró csókot nyomott a számra. Szorosan hozzábújtam, mire elkezdte simogatni a hátam. Nem igazán tudtam mire vélni ezt a gesztusát, de minden esetre élveztem.
- Mit mondott el Denny?- kérdezte halkan.
- Elmesélte, hogy elvette tőled azt a lányt, akibe fülig szerelmes voltál.
- Ja. Valahogy úgy. De nem engedem, hogy téged is elvegyen tőlem.
- Én pedig nem foglak elhagyni. Én azt hiszem tényleg szerelmes vagyok.

Nem válaszolt, csak rám mosolygott és maga elé meredt. Láttam, hogy még mindig nem fogta fel a tőlem hallott szavak súlyát. Kimondtam. Belé szerettem. Nem tudom mikor és hogyan,de boldogsággal tölt el, hogy egy ilyen ember szeret engem, mint Zayn...

- Én is szeretlek. Soha nem akarlak elveszíteni, és előre bocsánat minden kis és nagy hülyeségért, illetve hibáért, amit el fogok követni. Sajnos senki sem tökéletes.- mondta miközben végigsimított az arcomon.
Nagyon jól estek a szavai, nem tudom, hogy érdemeltem ki őt...

Őszintén beszéltünk az érzéseinkről, ami szerény vélemény szerint nagyon fontos egy kapcsolatban. Az őszinteség, és a bizalom az alapkövek. Ezekre lehet építkezni.

- Igazság szerint még csak egy napja vagyunk együtt, de úgy érzem, mintha már ezer éve ismernélek. Tudod nekem ez furcsa,  hogy valaki ennyire szeret. Mert érzem, hogy szeretsz.- mosolyodott el, majd folytatta mondanivalóját.- A családom sosem nyújtott támaszt, sosem voltam annyira fontos a szüleimnek...
- Sajnálom, hogy nem becsültek meg a szüleid. Nekem fontos vagy. Méghozzá nagyon. Már nem tudnám elképzelni nélküled az életem.- jelent meg egy könnycsepp a szemem sarkában.- Ajjh a fenébe is! Ez olyan megható.- nevettem el magam.
- Az. De van egy kis probléma.
- Mi?
- Ha nem csókolsz meg most azonnal, akkor csókhiányban fogok meghalni.- kacsintott rám.
- Haha. Nagyon vicces.- mondtam, majd édes ajkaira tapasztottam enyéimet. Hajába túrtam, mire morgott egyet. A szenvedélyes csóknak a levegő hiánya vetett véget, így mind a ketten zihálva váltunk el egymástól.
- Szeretem amikor ilyen vad vagy.- mosolygott kacéran.
- Én meg nem szeretem mikor a hajad tele van zselével.- fintorogtam. Hangosan felnevetett, majd egy újabb csókkal kényeztette ajkaimat. Szinte fájt mikor elváltak ajkaink.
Tumblr_mhwqbdf8qb1rv7gujo1_500_large 
Egy elvarázsolt világban éreztem magam, ahonnan sohasem szerettem volna kilépni. Ahol nem voltak se gondok sem fájdalom. Csak én és ő, és soha véget nem érő szerelem...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lesz csak így tovább! ;) <3

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heszicsü! :D

      Én sem tudom o.O
      Köszönöm a véleményedet*.* HOOOOLNAAAAP kö-vi-vi-vi! :D Bocsi kicsit szórakozott vagyok ma ^^ XD
      Igyekszem a gyógyulással, bár nehéz. *fájajobbszemecském* XD

      Pusziiii: Rebecca

      <3

      Törlés
  3. Nagyon jo lett!sajnalom h nm kommentelek mindig,csak hetkoznap nm mtudom elolvasni,de csak tudd,hogy ha nm is kommentelek,akkor i's elobb utobb el fogom olvasni.mindig elolvasom ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, nem kötelező a komment, de nagyon örülök, ha leírod a véleményed:)
      Mindenkinek más az időbeosztása *.*
      Köszönöm a komidat :D

      Rebecca
      xx

      Törlés
  4. sziaa!uyge fb csoportba linkelted ki a blogod és én elkezdtem olvasni és nagyonnagyon tetszik!végre fel tudtam iratkozni és most már tudok küldeni megjegyzést úgyhogy fogok komizni4mikor jön a kövi rész? ja és gyógyulj! :D <33 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali :$$

      Örülök, hogy rátaláltál :D meg főleg annak, hogy tetszik ^^
      A részek 2 naponta vannak, de ha nem tudok hozni, akkor azt kiírom *.*
      Köszönöm, és igyekszem bár ez nem egyszerű :/ Olyan a szemem, mint egy fehér nyuszinak :C na mind1
      Kösziii még egyszer :D

      Rebecca
      xx
      <3

      Törlés
  5. Sziiiaa ^^
    Na szóval ismét egy gyönyörű résszel áldottál el minket :) Baromi aranyos,szép rész lett.Nekem tetszik,hogy az új szereplővel is csináltál egy külön párbeszédes részt:) Megható lett komolyan!Szerintem nagyon aranyos ahogy az érzéseikről beszélnek :) Siess a következő résszel :D Nagyon-nagyon-nagyon sok puszit küldök neked és GYÓGYULJ hamar !!! <3 Puszil Az első számú és legnagyobb rajongód ! <3^^ (Igazából nem tudok most se túl sokat írni egyszerűen baromi jó az írásod !Ez baromi cuki rész lett mellékesen) ;D

    VálaszTörlés
  6. Heloooo ^^

    Köszönööm *.* Annyira jól esik ez a sok dicsérő szó :D
    Örülök, hogy tetszett a rész :) Igyekszem jó részeket hozni ^^ Neked is soook pusziiii ^^
    Gyógyulgatok, csak lassan :/

    Ölelés: Rebecca
    xx
    <3

    VálaszTörlés