2013. február 4., hétfő

4*

Sziasztooook! 

Újra itt! (:
Remélem ez a fejezet is tetszeni fog, és sok-sok komival jutalmaztok meg! Olyan 2-3-ra gondoltam...
Legalább is nagyon örülnék neki, ha lenne ennyi.
Na, mindegy is, nem szaporítom tovább a szót, se a karakterek számát, jöjjön a fejezet! 

Rebecca
xx

Egy fél órája beszélgethettünk, mikor megjelent egy szőke, agyonsminkelt lány. Zayn és Tom között foglalt helyet. Egy pink miniszoknyát viselt, és egy fekete inget, amin csak pár gombot kapcsolt be.
 Bae5pckcuaiot9l_large

Zayn vállára hajtotta a fejét, és csábos mosollyal nézett rá. Nyakát apró csókokkal borította, és már majdnem megcsókolta mikor, felálltam a székről.
Ekkor Zayn, rám nézett, és elhúzódott a pláza cicától.  Kisétáltam az udvarra. Felém igyekezett, mikor a szőkeség visszahúzta.

- Hova mész Zaynie? Azt hittem ma is szórakozunk egy kicsit...- vigyorgott a szőke.
- Nem.- mondta, majd kijött mellém. A nő követte.

- Te azt merted mondani, hogy nem?
- Igen. Jól hallottad! Beccával jöttem, és vele is maradok.
- Ahha. Egy ilyenre cserélsz? Mi van veled? Máskor mindig benne voltál...- nyávogott.
- Ne merészeld lenézni! Sokkal többet ér nálad!- mondta ki a kemény szavakat Zayn, amik azonban az én lelkemet melengették.
Úr Isten! Mikor lettem én ilyen romantikus? A szavak a lelkem melengették? Kezdek fura lenni... Mit ki nem hoz belőlem Zayn...
- Te meghibbantál? És hogyan érne többet?
- Akadj le rólam, és felejts el!
- Rendben, ha ezt akarod...De ő sosem fog Neked többet nyújtani, mint én.
- Már azzal többet nyújt, hogy mellettem van.- mondta, mire elmosolyodtam. Ismét nagyon jól estek a szavai...
- Mit mosolyogsz? Azt hiszed szép vagy? Hát nagyon nem!
- Azon mosolygok, hogy hogyan lehet egy nő ennyire selejtes?. Az előbb szinte könyörögtél Zaynnek, hogy szexeljen veled. Azt javaslom ne legyél ennyire mű nő. Azokat egy férfi sem szereti. Változtass a viselkedéseden, mert kiégett vagy.
Zayn egyetértően bólintott, és közelebb lépett hozzám.
- Hogy én kiégett? Te csak egy hülye kis ribanc vagy, aki nem tud semmit a világról, és...- de ekkor nem tudta folytatni, mert lekevertem neki egyet.
- Fogd be, és takarodj!- kiabáltam rá, mire megilletődve, és szinte sírva elhúzta a csíkot.

- Te hasonlítasz rám.- szólalt meg pár perc csend után Zayn.
- Lehet. De nem szoktam ennyire agresszív lenni, mint az előbb. Csak ez a hülye kis picsa felcseszte az agyam.
- Sajnálom, hogy sértegetett.
- Semmi baj. Nem törődöm az ilyen hülye libákkal. De Zayn, most teljesen más vagy. Mi történt?
- Csak az előbb bántottak egy olyan embert, akit szeretek.
- Hogy MI??? Szeretsz?
- Vagyis...nem. Egy lányt bántottak, amit nem viselek el.
- Ahhaa... Oké.
- Gyere táncolni!- kérdezte a már megszokott parancsolgató stílusában.
- Oké.

Egy igazi party sláger szólt a nagy hangfalakból. A táncoló emberek nagy része már sok pohárnyi felesnek nézett a mélyére. Zaynnel egyszerre mozogtunk a zene ütemére, majd mikor vége lett a számnak, a pult felé indultunk el.
- 2 Mojito-t kérek.- mondta Zayn, majd rám pillantott.
- Nagyon jól táncolsz.- mondta, majd fejével közelíteni kezdett, de a pultos közbe szólt.
- Itt vannak.- szólalt meg a pultos, majd elénk helyezte a két coctail-t.


- Szeretem ezt a coctail-t.- szólaltam meg, mire Zayn arcán megjelent a már jól ismert vigyor.
- Örülök, hogy ennyire hasonló az ízlésünk.
- Ja.
- Holnap mikor vagy táncon?
- Miért érdekel?
- Csak gondoltam elkísérhetnélek...na meg szívesen megnézném, hogy táncolsz.- kacsintott.
- 8- kor kezdődik. Ha föl tudsz kelni gyere.- mondtam mosolyogva.
- Nem lenne kedved eljönni a bajnokságra délután?- kérdezte.
- Nem is tudom...
- Fontos meccs lesz...
- Jó, elmegyek. 
- Köszönöm.

Már jó pár pohárnyi szeszes italt ittam, mikor Tom felém közeledett.
- Szia. Hát te?
- Én? Csak jöttem táncolni. De van egy jobb ötletem is. Nem jössz ki egy kicsit az udvarra?
- De. Nem ártana egy kis friss levegő.

- Nagyon dögös vagy.- suttogta a fülembe Tom.
- Kösz, de ne kezd te is!
- Pedig nagyon, nagyon megérdemelnél egy kis kényeztetést.
- Tom...mi van veled? Állj le!- kértem a felém közeledő fiút.
- Talán nem tetszik?- szorított az épület falához.
- Engedj el!- szólaltam meg hangosabban. Eluralkodott rajtam a félelem.
- Nem.- szorította meg a csuklóm, és a nyakam harapdálta.
- Kérlek, hagyjál!- suttogtam. Könnycseppek futottak végig arcomon.
- Annyira gyönyörű vagy...
- Tom, engedj már el!- kiabáltam, de ő betapasztotta a számat az övével. Undorodva húztam el a fejem, de még mindig szorított.
- Tom Frewen! Azonnal szállj le róla! Ő az enyém.- szedte le rólam Tomot Zayn.
Szorosan a megmentőmhöz bújtam, aki eléggé meglepődött ezen cselekedetemen. Az ő karjaiban végre biztonságra találtam...
- Igen? A Tied? Akkor válassz Rebecca!Én vagy Zayn? Kivel maradsz?
- Zaynnel.- suttogtam.
- Mehetsz Tom!
- Hülye kurva!- mondta idegesen, majd távozott a buli helyszínéről.
- Nagy hiba volt ide hozni Téged.- mondta Zayn.
- Miért?
- Mert itt csak bántottak eddig, én pedig azt akarom, hogy biztonságban legyél.
- Na mi van a rossz fiús külső mögött egy mélyen érző szív rejtőzik?- helyeztem kezem szívéhez, mire összerezzent.
- Menjünk.- mondta, majd elkezdett húzni az asztalunkhoz, ahol elköszöntem Lizy-től, és a házam felé vettük az irányt.

- Zayn...nagyon késő van, meg van benned alkohol, így már ne menjél haza...
- Akkor hol aludjak Szépségem?- nevetett aggódásomon.
- Aludj itt.- mondtam kicsit félénken.
- Csak akkor ha veled alhatok.
- Még csak az kéne!
- Megígérem nem csinálok semmit!- vigyorgott.
- Akkor sem.
- Na, kérlek adj már egy esélyt!
- Nem!
- Értsd meg nekem, nem csak egy éjszakára kellesz!- nézett rám ijedten...

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Annyira örülök, hogy tetszik!!!
    Valóban kissé zavaros személyiségek jelennek meg a történetben, de csak az elején! ;)
    Remélem tetszeni fog a következô fejezet is. ;)
    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik:) elmondanád hogy Rebecca Dawson képén, ott jobb oldalt ki van? :) egyébként iszonyú jó a blog. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyooon köszönööööööm :D
    Miranda Kerr :)

    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés
  5. Istenem...kár,hogy nincs több érsz:(imádom....3× elolvastam már a teljes blogot..imádom

    VálaszTörlés