2013. február 22., péntek

12*

Sziasztok!

Hálásan köszönöm a kommenteket, nagyon örültem nekik :D
A fejezetről...merthogy azt hoztam nektek. Remélem tetszeni fog, és ide is komiztok (:
Érdekes dolgok lesznek benne, kiderül egy-két dolog...
Megoldódik egy probléma, de aztán jön a következő. Mint ahogyan a való életben is.
Na csak ennyi lenne a mostani "bevezető szövegem". Sok szeretettel hoztam nektek :DDD

Rebecca
xx



- Jó. Hívj, ha megjött az eszed.- viharzott ki a szobából...

***

~Zayn:

- Akkor másfél hét múlva kontroll, és 3 hét múlva szedik le a gipszet.- egyeztettem az orvossal
- Igen. Uram, látom nagyon szereti a hölgyet, de vigyázzon rá. Nagyon szép párt alkotnak.- mosolyodott el a doktor.
- Köszönöm.- mondtam, majd Becca-t kézen fogva indultunk el az otthonom felé.

~ 1 hét múlva:
~ Rebecca:

A fejemet egy nagy kirakós játékhoz tudnám hasonlítani. Mint a puzzle...A gondolataim kuszák, és idegen az életem. Mintha egy elveszett világban bolyonganék. Borzalmas érzés, mait még a legnagyobb ellenségemnek sem kívánnék.

Ma délelőtt egyedül voltam Zayn lakásában. Azóta itt vagyok, mióta kiengedtek a kórházból. Nagyon figyelmes velem, és kedves, de nem engedem magamhoz közel. Látom a szemében a vágyat, de... nem is tudom... Miért teszem ezt? Erre sem tudok okokat felhozni.

Éppen csináltam egy szendvicset magamnak, mikor lefejeltem a szekrényt. Kínzó fájdalom hasított a fejembe, majd képek villantak be. A gördeszkapálya...vacsora apánál...az együtt alvás...a szenvedélyes csók...Tom...Rachel...a fürdés, és a séta...Zayn! Te Úr Isten!

Azt hiszem mindenre emlékszem...
Most szükségem van rá. Arra, akit szeretek. Mert rájöttem nem ér húzni az időt. "Mindkét énem" szereti őt. Szeretem teljes szívemből. Leyla akármennyire is a legjobb barátnőm, összevesztem vele, mert nem fogadja el a Zaynnel való kapcsolatom. Vajon miért? Nem értem ezt a lányt... Talán féltékeny? Eddig sosem volt gondja, ha egy fiúval voltam. Bár erre nem sok példát tudnék felhozni. Egy barátom volt, és az is faképnél hagyott egy hülye hidrogén szőke, agyonvakolt lányért...na mindegy is. Ez már a múlt. Lezártam. A jelenben kell élnem.
 

Elővettem a telefonom, és kikerestem a névjegyzékből a kontaktot. Még mindig ugyanúgy volt a névjegyzékben. Vagyis "Bradford Bad Boy"- ként. Ezen jót mosolyogtam, majd átírtam Zayn<3-re és tárcsáztam.

- Te meg?- kérdezte Zayn.
- De kedves ma valaki.
- Jól van. 5 perc múlva otthon vagyok.
- De ez fontos. Én...én mindenre emlékszem.- suttogtam.
- Rohanok.- mondat teljes komolysággal, majd megszakította a vonalat.

3 percen belül éreztem a 2 biztonságot adó, erős kart derekam köré fonódni.

- Itthon vagyok. Jól vagy?- kérdezte kissé idegesen.
- Igen. Lefejeltem a szekrényt. Sajnálom, hogy nem emlékeztem rátok. Leyla-val is beszélnem kell.
- Nyugodj meg Szépségem. Semmi baj. Leyla pedig utál engem, és lehet, hogy rád is mérges.
- Nem utál. De beszélnem kell vele.
- Most nem engedlek el.- suttogta a nyakamba, majd maga felé fordított.

Egy apró csókot nyomott ajkaimra, mire én szorosan hozzábújtam.

- Zayn kérlek. Beszéljük már meg, hogy mi van köztünk! Elegem van abból, hogy itt csókolózunk, aztán nem is vagyunk együtt. Tudod nagyon jól, hogy bírlak, és nem vagy közömbös számomra. Most már elegem van halogatásból! Tiszta képet akarok a kapcsolatunkról!- mondtam ki gondolataimat kissé hangosan, és idegesen.
- Becca. Most őszinte leszek veled. Nem is tudom, hogy mondjam el...
- Az igazat! Most!
- Nyugi...Az a helyzet, hogy nekem...nekem van barátnőm.- mondta ki a fájdalmas mondatot. Ekkor mintha 1000 kést döftek volna egyszerre a szívembe...Borzalmas egy érzés...
- Hogy miii? Barátnőd van? Ezt nem hiszem el! Te itt szédítesz, meg csókolgatsz miközben barátnőd van??
- Becca. Hadd folytassam. Igazából már nem az, meg nem olyan barátnő, csak ilyen barátság extrákkal volt a kapcsolatunk.
- Rendben Zayn. Remélem jó sokszor megdugtad. Velem többé ne törődj!- mondtam dühösen. Éreztem, hogy a könnyek csípni kezdik a szemem.
229991_167960400010598_158186491_n_large
El akartam menni, itt hagyni őt, és soha többé nem akartam látni. De nem engedett. Szorosan fogta a csuklóm, és maga felé fordított.

- Nem engedlek el! Én nem azt mondtam, hogy őt szeretem. Sőt! Akarom, hogy tudd. Már rég szétmentünk,  miattad. Mert szeretlek. Értsd meg. Most már elegem van abból, hogy mindenki szétszakít minket!
- Ezt nem értem. nekem ez zavaros. Nem akarok a 3. lenni!
- Nem vagy az. Te vagy az első és egyetlen! Akartam, hogy tudd. Ez a lány, akiről beszéltem Neked...Leyla.
- Hogy miii? Ley összeszűrte veled a levet?
- Szépségem tájékoztatlak, hogy te is.
- Basszus. Ő akkor most...most féltékeny?- kérdeztem félve.
- Igen. Valószínűleg.
- Haza kell mennem. Köszönök mindent Zayn.
- Ne menj el!
- Muszáj...
- Nem. Nem muszáj! Beszélj Leyla- val, aztán gyere vissza estére. Kérlek. Szükségem van rád.- mondta, majd sóvárgó tekintetét az enyémbe fúrta...

Szerintetek visszajön Becca este Zaynhez? Komiba tippeljetek :D

11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, de, deee...
      Igen vele, jól olvatad:/
      Muszáj lesz...
      Ez van...
      Akkor javaslom zsebkést tarts magadnál :DDD XD
      2 napba csak nem halsz bele :D
      Am nagyon köszi a komit ^^

      Rebecca

      xx

      Törlés
  2. háát ez fantasztikuss!! :DDD nem tudom h vissza megy-e Becca Zayn-hez (remélem igen) de sztem Ley-el összekapnak és nem találkoznak meg ilyenek, de remélem nem :oo :DD
    amúgy olyan kűr hogy nem lehet lájkolni a válaszokat...úgy lájkolnám a Lorette-ét xdd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD ;DD kööösziii :DD xdd

      Törlés
    2. Köszönööööööm :DDD
      A remény hal meg utoljára soooo (:
      Az is benne van a pakliban...
      XD

      Rebecca

      xx

      Törlés
  3. Na jó sokkolódtam :DD Ez valami eszméletlen milyen fordulatokat tudsz bele tenni :) Imádom a fogalmazásodat azt ,hogy van fantáziád és azt,hogy írod ezt a blogot ;D <3 ! Siess a következő résszel mert ezt nem szabad így abba hagyni !!! :DDD Nekem tippem sincs hogy vissza megy-e ...komolyan semmi ötletem sincs ..:D de biztos vagyok benne hogy ha te írod akkor rossz nem lehet ;) Pussziii:Az első számú és legnagyobb rajongód ! <3 ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó. Megfordult a kocka. Most én vigyorgok, mint a vadalma:D
      Nagyon köszönöm a kommentedet.
      A fantáziámról...öhhhm kicsit perverz, de nem kell semmi rosszra gondolni:D
      Nagyon szeretem ezt a blogot, ezért a fejezeteket is sokszor átírom, ha nem tetszik bennük valami.
      Ígérem igyekszem, sőőőt 10 perc és fent lesz a kövi rész:)
      Kivételes alkalom, csakis azért mert szeretem az én drága olvasóimat *.*

      Rebecca

      xx

      Törlés